ΤΗΛΕΦΩΝΑ ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑΣ ΛΑΪΚΩΝ ΕΠΙΤΡΟΠΩΝ ΘΕΣΣΑΛΟΝΙΚΗΣ

ΑΓΙΟΣ ΠΑΥΛΟΣ - ΕΥΑΓΓΕΛΙΣΤΡΙΑ:6944412414,6747406564,6947821682,6973472404,6942638311,6983818036 ΑΜΠΕΛΟΚΗΠΟΙ-ΜΕΝΕΜΕΝΗ:6947227605 ΑΝΩ ΠΟΛΗ:6948361660 Ε'ΔΙΑΜΕΡΙΣΜΑ:6946878209 ΕΥΚΑΡΠΙΑ:6974421180 ΕΥΟΣΜΟΣ:2310776595,6977288801 ΚΑΛΑΜΑΡΙΑ:2310442388,6978339896,6942228031 ΚΟΡΔΕΛΙΟ:6937269311 ΝΕΑΠΟΛΗ:2310625624,6972466504 ΠΕΥΚΑ:6973529349,6945968839 ΠΟΛΙΧΝΗ:2310608798 ΣΤΑΥΡΟΥΠΟΛΗ:6977873449 ΣΥΚΙΕΣ:2310620293,6937389891,6995361453 ΤΟΥΜΠΑ-ΤΡΙΑΝΔΡΙΑ:6984201224
ΜΕΤΕΩΡΑ: 6947264179

Δευτέρα 17 Μαρτίου 2014

ΑΝΑΚΟΙΝΩΣΗ ΤΗΣ ΚΟ ΚΕΝΤΡΙΚΗΣ ΜΑΚΕΔΟΝΙΑΣ ΤΟΥ ΚΚΕ ΓΙΑ ΤΟ ΜΕΤΡΟ ΘΕΣΣΑΛΟΝΙΚΗΣ


Ανακοίνωση εξέδωσε η ΚΟ Κεντρικής Μακεδονίας του ΚΚΕ για τις εξελίξεις στο ΜΕΤΡΟ Θεσσαλονίκης με την πρόσφατη δήλωση διακοπής των εργασιών.
Αναλυτικά η ανακοίνωση αναφέρει: «Η πρόσφατη δήλωση διακοπής εργασιών του ΜΕΤΡΟ Θεσσαλονίκης από τον εργολάβο του έργου δικαιώνουν την πολιτική και τις εκτιμήσεις του ΚΚΕ.
Καθιστούν τις προτάσεις του ΚΚΕ επίκαιρες και αναγκαίες, τις μοναδικές που μπορούν να δώσουν λύση στα προβλήματα που έχουν δημιουργηθεί.
Η πολιτική των ιδιωτικοποιήσεων μέσα στην οποία εντάσσεται και η ανάθεση των δημόσιων έργων σε ιδιώτες εργολάβους αποδείχθηκε περίτρανα ότι δεν θέλει και δεν μπορεί να εξασφαλίσει την κατασκευή τους χωρίς το κόστος τους να εκτιναχθεί στα ύψη, χωρίς να υπάρχουν τεράστιες καθυστερήσεις, χωρίς να βάζουν σε κίνδυνο την εργασία και τα δικαιώματα των εργαζόμενων σ’ αυτά.
Από την πρώτη στιγμή το ΚΚΕ είχε προειδοποιήσει σχετικά με το ΜΕΤΡΟ. Η κατάσταση πλέον έχει ξεφύγει πέρα από κάθε όριο.
Οι καθυστερήσεις που δημιουργούν τεράστια προβλήματα στην πόλη, όχι μόνο στη συγκοινωνία αλλά και με κλείσιμο πολλών μικρών επιχειρήσεων που έτυχε να βρεθούν στο δρόμο του ΜΕΤΡΟ, δεν δικαιολογούνται από την ανεύρεση αρχαιολογικών μνημείων που είναι μεγάλης αξίας και πρέπει να προστατευτούν στον τόπο που βρέθηκαν.
Οι καθυστερήσεις οφείλονται στην ιδιωτική διαχείριση του έργου από εργολάβους που τις χρησιμοποιούν για να εκβιάσουν για πρόσθετες κρατικές χρηματοδοτήσεις που μεταφράζονται σε κέρδη και πρόκειται να επιβαρύνουν ακόμα περισσότερο το κόστος του έργου το οποίο έχει ξεπεράσει κατά πολύ κάθε αρχική πρόβλεψη. Ο λαός που ήδη έχει χρυσοπληρώσει το έργο καλείται τώρα να βάλει ακόμη πιο βαθιά το χέρι στην τσέπη.
Η πρόταση του ΚΚΕ είναι επειγόντως αναγκαία:
Να αναλάβει ΤΩΡΑ το κράτος τη συνέχιση και ολοκλήρωση του έργου, χωρίς την εμπλοκή εργολάβων, με δημόσιο κατασκευαστικό φορέα. Η πρόταση αυτή του ΚΚΕ μπορεί να ανακόψει την εκτόξευση του κόστους, να ολοκληρώσει το έργο στο ορατό μέλλον, να απαλλάξει την πόλη από αυτόν το βραχνά, να εξασφαλίσει την εργασία και τα δικαιώματα των εργαζόμενων σ’ αυτό.
Η λύση για τους εργαζόμενους δεν είναι να συνταχθούν με τα συμφέροντα των μεγαλοεργοδοτών.
Βέβαια η λύση αυτή έρχεται σε σύγκρουση με τα συμφέροντα των μονοπωλίων του κατασκευαστικού κλάδου και την πολιτική ιδιωτικοποιήσεων της Ευρωπαϊκής Ένωσης.
Τα κόμματα και οι παρατάξεις που δεν θέλουν να έρθουν σε σύγκρουση μ’ αυτή την πηγή του προβλήματος, που υποστηρίζουν την Ευρωπαϊκή Ένωση, έχουν τεράστιες ευθύνες για το πρόβλημα, είτε είναι στη κυβέρνηση είτε στην αντιπολίτευση, είτε είναι «μνημονιακές» είτε «αντι - μνημονιακές».
Πρέπει να πάρουν την απάντηση τους από το λαό που πρέπει να αξιοποιήσει την πείρα του και από αυτήν την εξέλιξη, να υποστηρίξει την πολιτική του ΚΚΕ, σαν τη μόνη διέξοδο σε όφελος του.